Ta strona wymaga stosowania cookies do pełnego działania. Informacje przechowywane w cookies opisane są w naszej polityce prywatności.

OK
Masz pytanie? Zadzwoń 504 570 566
Zaloguj się by wysłać zapytania o oferty: Logowanie

Pytania i odpowiedzi (FAQ)

Dlaczego ceny samochodów w Novautis są niższe?

Dzieje się tak, gdyż Novautis z uwagi na swój masowy charakter oferuje dla współpracujących z nim salonów skalę popytu, który zasługuje na preferencyjne warunki sprzedaży, dostępne do tej pory jedynie dla klientów flotowych. Dla salonów Novautis jest wiarygodnym partnerem biznesowym, dzięki któremu zwiększają one swoją sprzedaż.

Co muszę zrobić żeby skorzystać z Novautis?

Aby w pełni wykorzystać potencjał naszego serwisu musisz być zarejestrowanym użytkownikiem. Rejestracja umożliwia Ci m.in. składanie zapytań na samochody, wstęp do strefy klienta, w której możesz przeglądać i porównywać otrzymane oferty, rezerwację wybranej oferty, rezerwację oferty Last minute.

Jak się zarejestrować w serwisie?

Aby zarejestrować się w Novautis, powinieneś kliknąć „Zarejestruj się” na stronie głównej. Rezerwacja wiąże się z podaniem swojego maila (login) oraz hasła. Na podany mail będzie kierowana korespondencja z serwisu (np. o statusie Twojego zapytania lub potwierdzeniu dokonanej rezerwacji).

Jak się zalogować?

Aby się zalogować w Novautis, powinieneś kliknąć „Logowanie” na stronie głównej. Jedynie zalogowani użytkownicy mogą składać zapytania, mają wstęp do strefy klienta, w której mogą przeglądać i porównywać otrzymane oferty oraz dokonać rezerwacji wybranej oferty.

Ile to mnie kosztuje?

Nic. Absolutnie NIC. Korzystanie z naszego serwisu nie wiąże się z żadnymi opłatami. Można tu tylko zyskać.

Czy jest limit zapytań, które mogę złożyć?

Teoretycznie nie ma limitu zapytań, które możesz u nas złożyć. Niemniej jednak nasz system informatyczny bardzo szybko potrafi zidentyfikować tych „niezmiernie niezdecydowanych” :-), którzy regularnie i masowo składają do nas zapytania, otrzymują jeszcze więcej ofert i… nic. Pamiętajmy, angażujemy nasz czas i nasze zasoby po to, aby Wam pomóc kupić nowe auto jak najlepiej. Traktujmy się serio.

Jak długo ważne są oferty, które otrzymuję w Novautis?

Oferty są ważne maksymalnie 10 dni. W tym czasie należy dokonać rezerwacji. Nie gwarantujemy, że po tym okresie warunki oferty pozostaną na takim samym poziomie. W przypadku, gdy samochód jest dostępny od ręki w salonie, oferty są ważne w momencie jej złożenia przez salon. Oznacza to, że decyzja na taką ofertę powinna zostać podjęta szybko, gdyż w każdej chwili, ktoś inny może z niej skorzystać.

Jedna z ofert, którą dostałem bardzo mi się spodobała. Co teraz?

Jeśli chcesz skorzystać z którejś z ofert, jakie otrzymałeś, powinieneś wybrać opcję rezerwacji oferty dostępną po kliknięciu w ofertę. Zostaniesz poproszony o podanie niezbędnych danych kupującego, które umożliwią jego identyfikację w salonie (tylko ta osoba będzie mogła skorzystać z warunków oferty w salonie). Jednocześnie otrzymasz potwierdzenie dokonania rezerwacji wybranej oferty wraz ze szczegółowymi danymi salonu oraz danymi kontaktowymi handlowca, który będzie odpowiedzialny za sprawną obsługę i realizację Twojego zamówienia.

Kiedy odbiorę samochód?

Tą informację otrzymasz wraz z ofertą od salonów. To zależy tylko od dostępności konfiguracji, na którą złożysz zapytanie.

Z kim mam rozmawiać w sprawie otrzymanej oferty?

Wszelkie pytania dotyczące ofert, jakie otrzymałe(a)ś prosimy kierować do nas na mail: bok@novautis.pl. Nasi pracownicy udzielą wszelkich niezbędnych informacji.

Do kogo się zgłosić z wybraną ofertą?

Po dokonaniu rezerwacji otrzymujesz elektroniczne potwierdzenie swojego wyboru wraz ze szczegółowymi danymi salonu oraz danymi kontaktowymi handlowca, który będzie odpowiedzialny za sprawną obsługę i realizację Twojego zamówienia.

Co się dzieje z ofertami, które otrzymałem a z których nie skorzystałem?

Te trafiają do sekcji Last Minute.

Do czego służy sekcja Last minute?

„Last minute” to sekcja, która obejmuje wszystkie oferty, które:

  • otrzymaliśmy od salonów na zapytania składane przez użytkowników Novautis i
  • nie zostały wybrane przez autora zapytania, a
  • są cały czas ważne i czekają na Ciebie.

Nie gwarantujemy, że po okresie wygaśnięciu oferty Last Minute, warunki oferty pozostaną na takim samym poziomie, jeśli klient złoży takie samo pytanie ofertowe.

Gdzie znajduje się siedziba Novautis?

Firma znajduje się w Warszawie.